Köszöntelek az oldalamon, örülök, hogy itt vagy!
Ha közösségi média menedzsert vagy virtuális asszisztenst keresel, akkor a legjobb helyen jársz!
Ismerj meg!
Szia, Ancsa vagyok
social média menedzser,
virtuális asszisztens,
a Háttérmanagement alapítója
Közösségi média menedzserként és virtuális asszisztensként olyan elfoglalt vállalkozókat támogatok a hatékony online jelenlét kialakításában, akik közösségi média jelenlétükkel szeretnének kiemelkedni versenytársaik közül, és akik felismerték, hogy az időigényes és megterhelő feladatok kiszervezése hatékony és eredményes üzleti megoldás.
Hidd el, tudom milyen sok áldozattal és idővel jár egy sikeres vállalkozás elindítása és működtetése. Ahhoz azonban, hogy eredményes légy, a mai világban elengedhetetlen a megfelelő és folyamatos közösségi média kommunikáció, ami nem mellesleg professzionalizmust tükröz.
Jó, ha tudod, amennyiben a közös munka mellett döntesz, számomra te nem „csak egy ügyfél” leszel, hanem partner. Olyan elkötelezett támogatót találsz bennem, aki úgy figyel vállalkozásodra, mintha az a sajátja lenne.
Munkám során megalapozott tudással és kreativitással szolgálom ügyfeleimet és mindent megteszek azért, hogy segítsek Neked felhőtlenül a vállalkozásodra koncentrálni, miközben leveszem a válladról a megterhelő adminisztratív és szervezési feladatok terhét és kezelem a közösségi média felületeidet.
Hiszek..
a stratégiára épülő munkában
a nyílt kommunikációban
a partneri kapcsolatban
az eredményekben
a közösségi média erejében
Miben tudok Neked segíteni?
SOCIAL MÉDIA MENEDZSMENT
Nehézséget okoz számodra lépést tartani az állandóan változó trendekkel, mindemellett pedig úgy érzed nincs időd a folyamatos online jelenlétre? Itt az ideje szakértőre bízni vállalkozásod közösségi média felületeinek kezelését. Kidolgozok számodra egy stratégiát, tartalmat készítek, posztokat ütemezek, időközönként pedig riportokat kapsz tőlem, amiket együtt átvizsgálunk.
Amennyiben még nem állsz készen teljeskörű közösségi média menedzsmentre, de szeretnéd megérteni miért nem növekszel a közösségi médiában, akkor számodra az Instagram Audit szolgáltatásom a megfelelő választás.
VIRTUÁLIS ASSZISZTENCIA
Vállalkozásod növekedésével a feladatok is egyre csak nőnek. Az időigényes adminisztratív és stresszes szervezési feladatok pedig csak elveszik a magasabb rendű feladatokra szánt idődet. Ismerős, ugye?
Bízd rám az unalmas szervezési és adminisztrációs teendőidet! Asszisztensi feladatok kimeríthetetlen sorát veszem le a válladról, hogy te teljes erőbedobással fókuszálhass a vállalkozásod céljaira.
Ezért lesz élmény a közös munka..
számomra Te nem „csak egy ügyfél” vagy, hanem egy partner, ezért nekem pontosan ugyanolyan fontos, mint Neked, hogy együtt dolgozva a legjobb eredményeket érjük el.
mert szenvedélyem ez a szakma, így minden tőlem telhetőt megteszek, hogy a legjobbat nyújtsam számodra
mert hiszek az átláthatóságban és a nyílt kommunikációban, így biztosan nem kell attól tartanod, hogy gondolatainkat és ötleteinket nem tudjuk egyeztetni, vagy valahol elakad az információ
mert a közös munkát egy jól kidolgozott stratégiára építjük, így egyértelmű lesz milyen lépéseket kell tennünk céljaid eléréséért
mert a számodra megterhelő feladatok kiszervezésével rengeteg időt szabadíthatsz fel naptáradban, amit olyan dolgokra fordíthatsz, amik igazi örömet jelentenek
Én már alig várom, hogy együtt a Te céljaidat is megvalósítsuk!
Dolgozzunk együtt!
Ha érdeklődsz bármely szolgáltatásom iránt, vedd fel velem a kapcsolatot és én mielőbb válaszolok!